eTwinning

eTwinning2020-02-07T09:25:22+01:00

eTwinning project: Together for a Better Internet

W tym tygodniu (09.02’), w ramach projektu eTwinning i z okazji obchodzonego Dnia Bezpiecznego Internetu- Safer Internet Day, rozmawialiśmy na temat bezpieczeństwa w sieci. Oglądaliśmy filmik edukacyjny o bezpiecznym korzystaniu z Internetu oraz rozmawialiśmy na temat zagrożeń, jakie mogą czyhać na dzieci w sieci. Wraz z dziećmi z innych krajów uczestniczących w Naszym projekcie, stworzyliśmy wyjątkowy edukacyjny plakat z puzzli, propagujący bezpieczeństwo w sieci. Jesteśmy bardzo dumni z efektu Naszej wspólnej pracy!

Winter sports week at “Squirrels” (14-18.12.2020)

W tym tygodniu ( 14- 18.12’) w grupie naszych “Squirrels” na zajęciach z języka angielskiego mieliśmy WINTER SPORTS WEEK, tydzień tematycznie związany ze sportami zimowymi. Wspólnie oglądaliśmy film edukacyjny o sportach zimowych :”Winter Sports” na kanale YouTube, po czym mówiliśmy o naszych ulubionych sportach zimowych oraz odzieży i sprzęcie sportowym, charakterystycznych dla danego sportu. Rozmawialiśmy także o Zimowych Igrzyskach Olimpijskich, dyscyplinach olimpijskich i rodzajach konkurencji sportowych. W ramach podsumowania, dzieci kolorowały i następnie opisywały wybrane przez siebie obrazki związane ze sportami i aktywnościami zimowymi.

Projekt eTwinning

Projekt eTwinning w grupie Squirrels

Art work

Paint art

 

Międzynarodowy program eTwinning

Nasze przedszkole 16 września 2020 przystąpiło do międzynarodowego programu eTwinning. Projekt ma na celu wzmocnić wielokulturowość i wielojęzyczność dzieci naszego przedszkola a także dzieci krajów partnerskich. Projekt obejmuje 5 miesięcy, 7 krajów oraz 30 placówek,nauczycieli. Wraz z krajami partnerskimi będziemy motywować dzieci do zdrowia, ruchu poprzez aktywność społeczną, zdrowotną, fizyczną, techniczną i językową.

Nauczanie multisensoryczne w przedszkolu

Nauczanie multisensoryczne w przedszkolu wraz z przykładami ćwiczeń

Uczenie dzieci języka obcego to nie lada wyzwanie, ponieważ stanowią one wymagającą pod wieloma względami grupę uczniów. W związku z charakterystycznym dla tego wieku „głodem ruchu”, ciekawością świata oraz błyskawicznym zapamiętywaniem, ale i szybkim zapominaniem, bardzo pomocne i efektywne w nauczaniu języka obcego jest podejście multisensoryczne. Zastosowanie go pozwala poznawać język poprzez wpływanie na różne zmysły, urozmaica lekcje oraz stymuluje interakcje, sprawiając, że dziecko aktywnie uczestniczy w zajęciach.

Załaduj więcej wpisów
Przyjaciele przedszkola