Alpaki w przedszkolu
Wielką radość sprawiła wszystkim dzieciom wizyta tak oczekiwanych długo gości. Dzieci miło spędziły czas z Kofikiem i Elwisem – alpakami oraz z dwoma króliczkami. Każde chętne dziecko mogło pogłaskać i nakarmić zwierzęta, które były bardzo spokojne i bardzo miłe.
Tygrysek paleontologiem
Dzieci mogły wejść w rolę paleontologów, wykopywały kości dinozaura, próbowały je złożyć w całość, ale było to dosyć trudne. Dzieci brały udział w wyścigach dinozaurów, słuchały i oglądały film edukacyjny oraz „czytały” wspólnie tematyczne książki.
Dinosaurs
W tym tygodniu na zajęciach z języka angielskiego dzieci poznawały słownictwo związane z dinozaurami. Wykonując tematyczne zadania dzieci śpiewały piosenki, powtórzyły nazwy kolorów, części ciała oraz liczebniki główne. Sówki wykonały również z papierowych talerzyków i wyciętych elementów własne dinozaury.
Kodowanie u Tygrysków.
Oczywiście tematem przewodnim były dinozaury. Tygrysy świetnie sobie radziły przy tablicy multimedialnej.
Zdjęcia na stronę Tygrysków
Temat dinozaurów przewija się przez cały tydzień. Dzieci tworzyły na macie kolejny świat dinozaurów, a w książkach musiały dobrać małe dinozaury do dużych i świetnie im to poszło.
Zdjęcia na stronę Tygrysków
„Dinozaury są wśród nas”… Tygryski stworzyły „pradawny świat w którym żyły tylko dinozaury.Na pewno w tych czasach było bardzo ciekawie, ale i bardzo niebezpiecznie.
LONG AGO AT „BEES” : DAWNO TEMU U PSZCZÓŁEK ( 17.02′ – 21.02.2025 )
W tym tygodniu na zajęciach z języka angielskiego w grupie Naszych Pszczółek przenieśliśmy się do świata dinozaurów i prehistorii. Rozmawialiśmy jaskiniowcach, o życiu dinozaurów i odkrywaliśmy ślady przeszłości zaklęte w malowidłach na ścianach jaskiń oraz w skamielinach oraz bursztynach z inkluzjami.
WHEN I GROW UP I WANNA BE… AT „LADYBIRDS” : KIEDY DOROSNE, CHCĘ ZOSTAĆ… U BIEDRONEK ( 17.02′ – 21.02.2025 )
W tym tygodniu na zajęciach z języka angielskiego w grupie Naszych Biedronek mieliśmy tydzień związany z różnymi zawodami. Mówiliśmy o różnych profesjach, nazywaliśmy zawody, opisywaliśmy miejsca pracy i stroje charakterystyczne dla danego zawodu. Rozwiązywaliśmy krzyżówki, pracowaliśmy także z zeszytem ćwiczeń Lion’s Team oraz rozmawialiśmy na temat tego, Kto jaki zawód chciałby wykonywać w przyszłości.