ON MY WAY TO NURSERY AT „THE SUN”
W tym tygodniu U Naszych Słoneczek na zajęciach z języka angielskiego mieliśmy temat związany z bezpieczeństwem na drodze. Mówiliśmy o bezpiecznym przechodzeniu przez ulicę po pasach oraz o sygnalizacji świetlnej i znakach drogowych. Poznaliśmy też nazwy pojazdów miejskich i śpiewaliśmy piosenkę „The Wheels On The Bus „ 🙂
LONG AGO AT „OWLS”
W tym tygodniu ( 13– 17.02′) u Naszych Sówek na zajęciach z języka angielskiego mieliśmy temat związany z czasami prehistorii. Rozmawialiśmy o epoce Kamienia i jaskiniowcach oraz zwierzętach , jak mamut czy tygrys szablozębny, zamieszkujących dawną Ziemię. Mówiliśmy o Erze Jurajskiej i dinozaurach, poznaliśmy wspólnie ich nazwy i dowiedzieliśmy się, które z nich były roślino- a które mięso- żerne, porównywaliśmy ich wielkości i opisywaliśmy ich wygląd. Przy tej okazji poznaliśmy bliżej króla dinozaurów, T-Rex-a. Czytaliśmy także książki o dinozaurach i oglądaliśmy filmiki edukacyjne, a na koniec tygodnia dzieci poznały sympatycznego bohatera bajki: „Denver, Ostatni Dinozaur” 🙂
LONG AGO AT „BEES”
W tym tygodniu ( 13– 17.02′) u Naszych Pszczółek na zajęciach z języka angielskiego mieliśmy temat związany z czasami prehistorii. Rozmawialiśmy o epoce Kamienia i jaskiniowcach oraz zwierzętach , jak mamut czy tygrys szablozębny, zamieszkujących dawną Ziemię. Mówiliśmy o Erze Jurajskiej i dinozaurach, poznaliśmy wspólnie ich nazwy i dowiedzieliśmy się, które z nich były roślino- a które mięso- żerne, porównywaliśmy ich wielkości i opisywaliśmy ich wygląd. Przy tej okazji poznaliśmy bliżej króla dinozaurów, T-Rex-a. Czytaliśmy także książki o dinozaurach i oglądaliśmy filmiki edukacyjne, a na koniec tygodnia dzieci poznały sympatycznego bohatera bajki: „Denver, Ostatni Dinozaur” 🙂
LONG AGO AT „BUTTERFLIES”
W tym tygodniu ( 13– 17.02′) u Naszych Motylków na zajęciach z języka angielskiego mieliśmy temat związany z czasami prehistorii. Rozmawialiśmy o epoce Kamienia i jaskiniowcach oraz zwierzętach , jak mamut czy tygrys szablozębny, zamieszkujących dawną Ziemię. Mówiliśmy o Erze Jurajskiej i dinozaurach, poznaliśmy wspólnie ich nazwy i dowiedzieliśmy się, które z nich były roślino- a które mięso- żerne, porównywaliśmy ich wielkości i opisywaliśmy ich wygląd. Przy tej okazji poznaliśmy bliżej króla dinozaurów, T-Rex-a. Czytaliśmy także książki o dinozaurach i oglądaliśmy filmiki edukacyjne, a na koniec tygodnia dzieci poznały sympatycznego bohatera bajki: „Denver, Ostatni Dinozaur”🙂
Bardzo emocjonalny tydzień
Sówki miały bardzo emocjonalny tydzień. Były przygotowania do walentynek i dzień pełen wrażeń. Przygotowaliśmy wspólnie dużą walentynkę dla cioć z naszego przedszkola. W ramach zajęć sensorycznych dzieci korzystały z samodzielnie wykonanego piasku kinetycznego. W tłusty czwartek dzieci oprócz świętowania i wykonania swoich pączusiów na tablice plastyczną. Sówki miały także niesamowitego gościa tenisistkę. Pani Ola opowiedziała nam od czego zacząć trening. Dzieci pokochały piłki!
Tłusty czwartek
„Powiedział Bartek, że dziś Tłusty Czwartek, a Bartkowa uwierzyła, mnóstwo pączków nasmażyła.” Właśnie wczoraj obchodziliśmy Tłusty Czwartek, jest to ostatni czwartek karnawału, w który tradycyjnie spożywa się pączki. W naszym przedszkolu bardzo dbamy o tradycję, więc również u nas nie mogło pączków zabraknąć. A wszystkim odwiedzającym naszą galerię życzymy słodkiego Tłustego Czwartku.
Kodowanie
Kodowanie w grupie czterolatków to zajęcia o bezpiecznych zabawach podczas wyjazdów dzieci na wypoczynek zimowy. Biedroneczki oglądały film edukacyjny o zasadach bezpieczeństwa oraz układały historyjki obrazkowe oraz puzzle . Wspólnie bawiły się obrazkowymi śnieżynkami – znajdź parę. Uczciły także walentynki ćwicząc wycinanie po linii, próbując ułożyć skomplikowany obrazek serca.
Kodowanie
Na zajęciach z kodowania Kangurki zajęły się tematem bezpiecznych ferii. Pierwszym zadaniem było pokolorowanie łyżwy według podanego kodu. Następnie dzieci zaznaczały na kartce niepoprawne zachowania dzieci podczas zimowych zabaw. oraz tworzyły kod, który zaprowadzi ludzika na wszystkie pola, na których znajdują się grafiki przedstawiające zabawy zimowe. A w ramach walentynek Kangurki doskonaliły percepcję wzrokową poprzez prawidłowe dorysowywanie brakujących symboli na klockach domina.