Zajęcia z kodowania
W tym tygodniu podczas zajęć z kodowania dzieci miały za zadanie pokolorować czapki karnawałowe według podanego wzoru „kodu”. Następnym zadaniem było kolorowanie tęczy z trollami, oczywiście również z zachowaniem kolejności występowania barw na tęczy. Następne zadanie to praca przy tablicy interaktywnej – domino – układanie obrazków z motywem karnawału, po paru rundkach dzieci zrozumiały na czym polega gra w domino. Brawo Biedroneczki.
Ceramika
Dzisiaj po raz kolejny w naszym przedszkolu odbyły się zajęcia z ceramiki. Dzieci wykonały przepiękne prace, a wszystkim odwiedzającym naszą galerię życzymy miłego dnia.
eTwinning pt. „Merry Christmas!”
W ramach świątecznego projektu platformy eTwinning pt. „Merry Christmas!” dzieci z grupy Krokodylków i Kangurków własnoręcznie przygotowały wspaniałe kartki bożonarodzeniowe. Galeria zdjęć z wykonanymi pracami została przesłana na świąteczny Padlet, gdzie dzieci z różnych krajów Europy mogły podziwiać swoje prace i dzielić się świątecznymi życzeniami.
Dzień Pizzy
„Wezmę dużą blachę, wałek, mąkę, drożdże. Upieczemy pizzę, podjemy sobie dobrze…” Dzisiaj dzieci z grupy Motylki obchodziły Dzień Pizzy. Przedszkolaki dowiedziały się, jakie są rodzaje pizzy, jak się ją robi, zaśpiewały piosenkę o pizzy oraz wykonały piękne prace plastyczne. A wszystkim odwiedzającym naszą galerię życzymy miłego i smacznego jak pizza, dnia.
Kubuś Puchatek
W tym tygodniu nasze kochane maluszki odwiedziły krainę małego, żółtego przyjaciela dzieci Kubusia Puchatka. Słoneczka z wielkim zainteresowaniem słuchały opowiadania o przygodach misia i jego przyjaciół: sowy, tygryska, prosiaczka oraz króliczka. Zajęcia bardzo spodobały się naszym dzieciom.
Figury geometryczne
W minionym tygodniu Sówki utrwalały figury geometryczne oraz rozbudzały wyobraźnię budując z tych figur przedmioty. W ramach obserwacji pogody dzieci wykonały pracę plastyczną pt. Witrażowa Parasolka. Mieliśmy też nadzwyczajnego gościa Lisę. Sóweczki pokochały dogoterapię od pierwszej chwili. Były bardzo zaangażowane i cierpliwe. Cyklicznie wracamy także do profilaktyki dbania o ząbki. Dzieci spisały się świetnie myjąc zęby we wspólnie wykananej jamie ustnej. To był bardzo przyjemny tydzień.
Where’s the bathroom?
Podczas zajęć języka angielskiego Krokodylki poznały nazwy pomieszczeń w domu oraz wybrane elementy jego wyposażenia. Dzieci rozwijały także umiejętność budowania zdań z wykorzystaniem konstrukcji gramatycznej „there is/there are”. Zabawa w segregowanie, zabawy ruchowe z kartami obrazkowymi oraz zabawy logiczne w podręczniku pomogły utrwalić poznane słownictwo.
Where’s the kitchen?
Podczas zajęć języka angielskiego Krokodylki poznały nazwy pomieszczeń w domu oraz wybrane elementy jego wyposażenia. Dzieci rozwijały także umiejętność budowania zdań z wykorzystaniem konstrukcji gramatycznej „there is/there are”. Zabawa w segregowanie, zabawy ruchowe z kartami obrazkowymi oraz samodzielne wyposażanie domu na tablicy magnetycznej pomogło utrwalić poznane słówka.