SPRING AND THE FARM ANIMALS AT„BUTTERFLIES”: WIOSNA NA FARMIE U MOTYLKÓW ( 08 – 12.04.2024 )
W tym tygodniu na zajęciach z języka angielskiego u Naszych Motylków rozmawialiśmy o Wiośnie na farmie i w ogrodzie. Przypomnieliśmy sobie , jakie owady budzą się do życia Wiosną, poznaliśmy tez historię „Bardzo głodnej gąsienicy”, która później zmieniła się w pięknego motyla. Mówiliśmy także o życiu w wiejskiej zagrodzie, omawiając przy tym pracę rolnika i przypominając sobie nazwy zwierząt hodowlanych.
Dzień autyzmu, urodziny Kubusia
Dziś maluszki obchodziły ” DZIEŃ AUTYZMU „, były niebieskie stroje, skrzydła motyla oraz zabawy z balonikiem. Odbyły się urodziny Kubusia. Solenizantowi życzymy dużo uśmiechu, a rodzicom dziękujemy za poczęstunek. Oglądającym galerię życzymy miłego dnia.
Dzień Świadomości Autyzmu
Dzisiaj w naszym przedszkolu obchodziliśmy Dzień Świadomości Autyzmu, dzieci dowiedziały się, co to jest autyzm, posłuchały bajki o autystycznym chłopcu i wykonały pracę plastyczną. A wszystkim odwiedzającym naszą galerię życzymy miłego dnia.
Dzień Tęczy
Dzisiaj dzieci z naszej grupy ubrały się bardzo kolorowo, ponieważ obchodzimy dzisiaj Dzień Tęczy. Dzieci dowiedziały się, skąd się bierze tęcza, jakie znaczenie mają jej kolory oraz jak różne kolory wykorzystują zwierzęta. Wykonały też piękne prace plastyczne, a wszystkim odwiedzającym naszą galerię życzymy miłego dnia.
In the park – In the playground!
Jarmark pomysłów-Zadaniem kangurków było posegregować wskazane karty obrazkowe oraz poprawnie nazwać czynność. Kategorie: na placu zabaw-w parku. Ponadto, utrwalaliśmy tworzenie liczby mnogiej rzeczowników poprzez dodawane końcówki „-s”! Kangurki świetnie sobie poradziły!
In the park – In the playground!
Jarmark pomysłów-Zadaniem biedronek było posegregować wskazane karty obrazkowe oraz poprawnie nazwać czynność. Kategorie: na placu zabaw-w parku. Ponadto, utrwalaliśmy tworzenie liczby mnogiej rzeczowników poprzez dodawane końcówki „-s”! Biedronki świetnie sobie poradziły!
Prosiaczki w wykonaniu
Praca techniczna wykonana przez dzieci tym razem przedstawia różowe świnki zamieszkujące gospodarstwa wiejskie. Sprawiło to nam wszystkim wiele radości.
W gospodarstwie
Tematem tygodnia było gospodarstwo i jego mieszkańcy. Rozmawialiśmy o zwierzętach żyjących na wsi. Układanka z wyciętych elementów, przedstawiających krówki, świnki i oborę nie sprawiła przedszkolakom najmniejszego problemu.