GRANDMA AND GRANDPA AT „BEES”
Ten tydzień na zajęciach z języka angielskiego w grupie Naszych Pszczółek był tygodniem tematycznie związanym z Babcią i Dziadkiem. W związku z tym rozmawialiśmy o Naszych dziadkach i babciach, wspólnie spędzanym z nimi czasie oraz przypomnieliśmy sobie nazwy członków Rodziny, a w środę obchodziliśmy w Naszej grupie Dzień Babci i Dziadka i przywitaliśmy Naszych wyjątkowych Gości anglojęzycznymi piosenkami oraz wierszykiem. Oprócz tego w tym tygodniu rozmawialiśmy o zwierzętach zamieszkujących Arktykę i sportach zimowych.
GRANDMA AND GRANDPA AT „OWLS”
Ten tydzień na zajęciach z języka angielskiego w grupie Naszych Sówek był tygodniem tematycznie związanym z Babcią i Dziadkiem. W związku z tym rozmawialiśmy o Naszych dziadkach i babciach, wspólnie spędzanym z nimi czasie i poznaliśmy nazwy członków Rodziny, a w czwartek obchodziliśmy w Naszej grupie Dzień Babci i Dziadka i przywitaliśmy Naszych wyjątkowych Gości anglojęzycznymi piosenkami . Oprócz tego w tym tygodniu rozmawialiśmy o zwierzętach zamieszkujących Arktykę i sportach zimowych.
GRANDMA AND GRANDPA AT „THE SUN”
Ten tydzień na zajęciach z języka angielskiego w grupie Naszych Słoneczek był tygodniem tematycznie związanym z Babcią i Dziadkiem. W związku z tym rozmawialiśmy o Naszych dziadkach i babciach i poznaliśmy nazwy członków Rodziny, a we wtorek obchodziliśmy w Naszym żłobku Dzień Babci i Dziadka i przywitaliśmy Naszych wyjątkowych Gości anglojęzyczną piosenką i wykonaliśmy razem z Nimi portrety Babci i Dziadka.
Zajęcia z kodowania w grupie Krokodylków
Jednym z zadań z kodowania w grupie Krokodylków w tym tygodniu było kolorowanie według symboli i przyporządkowanymi do nich cyfr oraz kolorów. Drugie zadanie to tzw. kierunek na kod – wykorzystanie symboli graficznych – strzałek kierunkowych „do góry, do dołu, w prawo, w lewo „ oraz cyfr do prawidłowego przemieszczania się bohatera – babci do dziadka zabierając po drodze wnuki.
Zajęcia z kodowania
Pierwszym zadaniem Kangurków na zajęciach z kodowania było stworzenie techniką wydzieranki portretu dziadka. Dzieci w ten sposób ćwiczyły motorykę małą – precyzyjne ruchy palców oraz koordynację oko – ręka. Przedszkolaki w ten sposób rozwijają także zdolności wrażliwości , wyobraźni i twórczego myślenia – cechy przydatne w nauce kodowania i programowania. Kolejne zadanie to kierunek na kod czyli wykorzystanie symboli graficznych w celu przemieszczania się” bohatera na scenie”.
Zajęcia z kodowania w grupie czterolatków
Czterolatki w tym tygodniu na zajęciach z kodowania ćwiczyły kolorowanie obrazka według podanego kodu ćwicząc w ten sposób percepcję wzrokową oraz logiczne myślenie. Kolejnym zadaniem dzieci było ułożenie na macie kwiatków dla babci i dziadka ćwicząc posługiwanie się współrzędnymi na macie do kodowania. W ten sposób dzieci oswajają się z cyframi oraz literami.
Prezenty do rąk babci i dziadka
Podczas zajęć dekorowaliśmy pierniczki, które później zapakowane jako prezenty, trafiły do rąk babci i dziadka.
Święto Babci i Dziadka
Zajęcia w tym tygodniu były związane z nadchodzącym Dniem Babci i Dziadka. Rozmawialiśmy o naszych najbliższych. Szykowaliśmy się do występów. Robiliśmy laurki. Kangurki bardzo przeżywały zbliżające się święto Babci i Dziadka.