Trening taneczny
Czwartki są dniem, w którym w naszym przedszkolu odbywają się zajęcia taneczne. Pani Kamilla, dba, o to,aby każdy trening był perfekcyjnie przeprowadzony, a dzieci z każdej lekcji, wynosiły dodatkowe umiejętności. Starszaki bardzo starają się prawidłowo wykonywać ćwiczenia, współpracują w parach i tańczą już, naprawdę cudownie. To, bardzo utalentowana i rzetelna grupa, w której odnajdziemy w przyszłości świetnego tancerza.
Dogoterapia
Już po raz drugi odwiedziła nas urocza sunia, Lisa. Tym, razem przywiozła ze sobą śnieżne kule i mięciutka ścieżkę sensoryczną. Dzieci celowały kulkami do miski, potem wpadały tam przekąski dla Lisy, która musiala je wybrać i wszystkie zjeść. Lisa też z wielką przyjemnością podchodziła do dzieci, które ją głaskaly i przytulały. Dziękujemy Lisie za miłe spotkanie.
Dogoterapia
Już po raz drugi odwiedziła nas urocza sunia, Lisa. Tym, razem przywiozła ze sobą śnieżne kule i mięciutka ścieżkę sensoryczną. Dzieci celowały kulkami do miski, potem wpadały tam przekąski dla Lisy, która musiala je wybrać i wszystkie zjeść. Lisa też z wielką przyjemnością podchodziła do dzieci, które ją głaskaly i przytulały. Dziękujemy Lisie za miłe spotkanie.
„Dawno, dawno temu za górami za lasami mieszkały krasnoludki…”
„Dawno, dawno temu za górami za lasami mieszkały krasnoludki…..”Dzisiejszym tematem przewodnim była bajka o Śnieżce. Maluszki bardzo ładnie wysłuchały bajki i z pomocą cioci wykonały przedstawienie. Zabawy z kukiełkami bardzo podobały się naszym milusińskim. Na koniec dzieci wykonały pracę plastyczną.
Dogoterapia
Dzisiaj odwiedził nas w przedszkolu bardzo miły gość, była to Lisa, psi terapeuta. Lisa to niezwykle spokojny, wesoły i cierpliwy piesek. Wraz ze swoją opiekunką, Panią Magdą, przeprowadziły w naszej sali zimowe zajęcia. A wszystkim odwiedzającym naszą galerię życzymy miłego dnia.
Dzień Przytulania
Właśnie dzisiaj w naszym przedszkolu obchodziliśmy Dzień Przytulania. Dzieci z grupy Motylki przyniosły swoje ulubione przytulanki i opowiadały, kogo lubią przytulać. A wszystkim odwiedzającym naszą galerię życzymy dużo przytulania.
Odwiedziny pieska
„Łapy , łapy cztery łapy, a na łapach pies kudłaty kto dogoni psa,kto dogoni psa…”dzieci z grupy „SŁONECZKA „piękną piosenkę zaśpiewały nowemu pieskowi,który odwiedził nasz żłobek. Wszystkie maluszki z wielkim zainteresowaniem słuchały Pani,która wydawała komendy pieskowi i prosiła dzieci aby w nagrodę dały smakołyk. Spotkanie z pieskiem sprawiło dzieciom wiele radości i uśmiechu na twarzy.
Poezja dziecięca i jej znaczenie w nauce języka obcego
W procesie nauczania dzieci języka obcego istotną kwestią jest wykorzystywanie ich naturalnych predyspozycji rozwojowych, w tym predyspozycji rytmicznych, dlatego też poezja dziecięca jest nieodłącznym elementem nauczania języka obcego głównie wśród przedszkolaków. Za pomocą rytmu, rymu, melodii i taktu ułatwione jest opanowanie umiejętności językowych, takich jak wymowa, prawidłowy akcent i intonacja czy wzbogacenie zasobów leksykalnych. Wierszyki i rymowanki sprzyjają kształtowaniu umiejętności rozumienia ze słuchu, poznawania systemu językowego, a także zdobywania wiedzy o kulturze obcej. Wykorzystywanie poezji dziecięcej pozytywnie wpływa na rozwój zdolności artystycznych i aktorskich, rozwija osobowość dziecka zaspokajając potrzebę uznania i samorealizacji. Dodatkowym atutem recytacji wierszy podczas nauki języka obcego jest wzmacnianie pewności siebie dziecka, będącej kluczowym czynnikiem eliminacji stresu podczas wystąpień publicznych.